.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاسبی رسانه‌های غربی از درگذشت مائده جوانفر
کاسبی رسانه‌های غربی از درگذشت مائده جوانفر

شمال نیوز: اسماعیل جوانفر پدر مائده جوانفر پرستار اهل رامسر که رسانه‌های غربی ادعا کرده بودند در اغتشاشات رشت کشته شده است، گفت: دخترم بر اساس آنچه راهنمایی و رانندگی در گزارش خود اعلام کرده و بنده هم آن را رویت کردم بر اثر خستگی، انحراف خودرو و برخورد با جدول و تیر برق کنار جاده‌ جان خود را از دست داد.

او افزود: وقتی خبر این حادثه را اعلام کردند به همراه همسرم به رشت رفتیم و دخترم را دیدیم که روی تخت بیمارستان چشمهایش را می‌توانست باز کند اما مدتی بعد اعلام کردند درمان‌ها بر روی مائده موثر نبود و او جان خود را از دست داد.

جوانفر ادامه داد: هیچ کدام از اعضای خانواده و دخترم اهل هیچ برنامه سیاسی نبودیم و دخترم که ۸ سال سابقه کار داشت همانند یک رزمنده در دوران مبارزه با کرونا در صف اول بود.

پدر مائده گفت: او آنقدر به کار خود علاقه داشت که حتی برای کمک به بیمارستان‌های لاهیجان و رودبار هم می‌رفت.

جوانفر با تکذیب آنچه که رسانه‌های معاند در خصوص درگذشت مائده در درگیری‌های رشت می‌گویند، گفت: دخترم در درگیری‌ها اخیر به هیچ عنوان حاضر نبود و آنچه رسانه‌های خارجی اعلام کردند کذب است.

مائده جوانفر پرستار ۲۸ ساله با خودرو ۲۰۶ شخصی از آزاد راه قزوین به رشت در حال حرکت به سمت رشت بود که خودروی او در گردنه کوهین دچار انحراف شد و به گاردریل و تیر برق کنارجاده برخورد می‌کند و پس از انتقال به بیمارستان بعلت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

افسر کارشناس علت تصادف را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.